Pages

Subscribe:

Pagini

categ

Poezii de Dragoste


Alina Beatrice Cheşcă este lector universitar doctor la disciplina limba engleză la Universitatea ”Danubius”, Galaţi. O fiinţă atât de dragă, sensibilă, cultă, cum rar ţie dat să întâlneşti. Ador s-o aud vorbind, cuvintele sale sunt răsunetul unei vieţi dedicate frumosului şi a bogăţiei spirituale iar poeziile sale sunt ode dedicate îngerilor.

A obţinut premii literare la concursurile naţionale de poezie de la Bucureşti, Galaţi, Tecuci, Tulcea, Vaslui, Slatina, participă cu lucrări la conferinţe naţionale şi internaţionale de cultură şi civilizaţie, precum şi de limbă şi literatură engleză în Europa şi Asia. Scrie poezii de dragoste, iubeşte călătoriile, cultura şi civilizaţia orientală.

Iată una din poeziile sale, probabil e cea care o reprezintă, având în vedere titlul. Este o persoană cu totul şi cu totul deosebită şi nu spun asta doar pentru că este profesoara mea preferată. Aceasta este calea spre postările domniei sale.

"DESTĂINUIRE"

"„Barbie” îi spun copiii –


e zâna ce scrie poveşti


dar le şi trăieşte


mănâncă poezie pe pâine


şi-şi pictează universul pe pleoape


ea deschide în fiecare zi


Poarta Zeilor


se roagă pentru bucuria lumii


şi-aprinde stele în chip de lumânări.


pe speranţele ei albastre


plutesc mii de scoici fermecate


din clepsidrele pământului


construieşte piramide pe care le deschide apoi


cu iarba fiarelor.


Bărbaţii o iubesc


văd în ea Şeherezada


nesfârşitelor poveşti.


EA SIMTE CĂ-I CURGE AUR PRIN SUFLET


(e alchimia frumoşilor vrăjitori


ce păşesc cu nobleţe prin clipele ei)


Barbie doarme cu valiza sub pernă


şi se visează zburând peste oaze


şi tuaregi cu ochii precum noaptea


ce-i preschimbă trupul


în valuri de mătase şi foc.


Barbie a luat forma viselor ei


şi-nmulţeşte totul cu doi


cu o mie, cu infinitatea


ea vede câte un destin


în fiecare cuvânt


şi fiecare cuvânt e o altă poveste


pe care ea o transformă


în puntea dintre pământ şi cer.


desculţă, privind în sus


BARBIE PĂŞEŞTE PE COVORUL DE PERLE


Începe o nouă poveste…."


Alina Cheşcă

5 opinii:

  1. O să afle :D
    Dupa cum observi am folosit "", aşa că nu am făcut nimic rău, din contra, ar fi păcat să nu afle lumea cât de fain scrie. Eu o ador :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu am zis ca ai fi facut. Si mie imi place de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu o admir mult pe Chesca Alina, e o persoana extraordinara si foarte desteapta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost la lansarea cartii Alinei Chesca, se numeste Sarutul zeilor. Am citit-o pe nerasuflete, ti-o recomand. E foarte talentata, imi place mult de ea si cred ca e un exemplu din toate p.d.v.

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi, deci existaţi!

Real SEX Over Internet

Bucura-te de fiorul de a-ți lasă iubitul sa preia controlul! Achiziționează acum VibraToy și trăiește împreuna cu partenerul tău o experiență de neuitat! Lovense Internet Enabled Sex Toys