Pages

Subscribe:

Pagini

categ

Pământul vibrează pe muzica lui Chopin

În urmă cu aproximativ o oră ascultam Chopin's Nocturne Op.9 No.2. A fost cutremur! Oare m-am speriat? Am fost legănată ușor pe acorduri de pian la unison cu vibrațiile Pământului. A fost divin. M-am imaginat îmbrățișând un copac tânăr, cuprinsă de  o amețeală dulce de parcă tocmai coborâsem dintr-un carusel. Simțurile mi s-au ascuțit și am simțit cum vibrează seva grăbită prin conductele lemnoase ascunse de amprenta scorțoasă a trupului său subțire. Nocturna vieții mele aș vrea s-o petrec pe acorduri de pian, de ar fi să fie chiar și  în seara aceasta.



Dacă interesează pe cineva detalii tehnice, aflați că la ora 18:16 s-a mișcat pământul sub noi, înregistrând 4,8 grade pe scara Richter.

2 opinii:

Comentaţi, deci existaţi!

Real SEX Over Internet

Bucura-te de fiorul de a-ți lasă iubitul sa preia controlul! Achiziționează acum VibraToy și trăiește împreuna cu partenerul tău o experiență de neuitat! Lovense Internet Enabled Sex Toys