Pages

Subscribe:

Pagini

categ

500 de semne câştigătoare



De curând am participat la concursul de proză arhiscurtă organizat de Mircea Popescu pe Trilema. Poate că vă întrebaţi ce înseamnă proză arhiscurtă. Ei bine, DEX-ul ne spune că Proza este un mod de exprimare nesupus legilor versificaţiei, în opoziţie cu poezia.


Cert este că eu nu m-am lămurit dacă proza arhiscurtă e un gen literar, părerea mea este că Mircea Popescu este un domn de nota 10, cu iniţiativă, care m-a convins să-mi pun la "muncă" emisfera dreaptă a creieraşului meu ruginit. Aşadar am creat 5 "povestioare", iar pe lângă ale mele au mai fost doar 153 :)

Regulile au fost simple, a trebuit să realizăm un text din 500 de semne cu o marjă de ±1%, ceea ce înseamnă că dacă scriai între 495 şi 505 de semne tot era bine. Unii au scris şi un soi de versuri, iar pe tema asta au fost şi niscaiva lupte de idei, alţii au comis plagiat. Săraca Agripina şi Păunaş au trebuit să-şi trăiască iarăşi drama din "La Vulturi", numai că de data asta, sfărşitul fu altul - Păunaş a sfârşit în gura vulpii. Eminescu a fost reinventat, de parcă ar fi fost nevoie etc. Noroc de juriu, ales pe sprânceană care a cernut şi a judecat bine.


Nu am putut decât să mă bucur, când am aflat că 4 dintre PA-urile mele au fost câştigătoare, dar cea mai valoroasă a fost aceasta. Drept răsplată, am fost cadorisită cu un domeniu + hosting gratuit pe un an de zile.


Primesc acest premiu ca un imbold în evoluţia mea în ale scrisului, un exerciţiu pentru dezvoltarea mea spirituală şi pentru ascutiţrea creionului bloggerului, aşa cum spunea Mircea Popescu.

2 opinii:

Comentaţi, deci existaţi!

Real SEX Over Internet

Bucura-te de fiorul de a-ți lasă iubitul sa preia controlul! Achiziționează acum VibraToy și trăiește împreuna cu partenerul tău o experiență de neuitat! Lovense Internet Enabled Sex Toys