Pages

Subscribe:

Pagini

categ

Sufleţelul meu


În urmă cu 26 de ani, pe data de 2 februarie, Dumnezeu a ales din Rai cel mai curat sufleţel, i-a prins aripioare şi i-a poruncit să coboare pe pământ şi să trăiască la o laltă cu toţi muritorii. Pentru a nu-i speria pe oameni, El şi-a ascuns aripioarele şi a bătut la uşa unor tineri proaspăt căsătoriţi. Aceştia l-au îndrăgit atât de tare, încât nu l-au mai lăsat să plece, oferindu-i un cămin.

De-a lungul timpului, El a făcut numai fapte bune, şi-a ajutat familia şi prietenii şi a învăţat să iubească.

Astăzi se împlineşte exact un an de când El şi-a ocupat un loc în inima mea. Acest suflet mult prea bun, mi-a animat viaţa, a fost lânga mine când mi-a fost rău şi mi-a dăruit multă, multă dragoste.

Mă consider o norocoasă şi sunt foarte fericită că mi-a fost dat să-l întâlnesc.

Mulţi ani frumoşi, cât mai multe dorinţe împlinite, fericire, sănatate, din tot sufletul meu îi doresc!

1 opinii:

Comentaţi, deci existaţi!

Real SEX Over Internet

Bucura-te de fiorul de a-ți lasă iubitul sa preia controlul! Achiziționează acum VibraToy și trăiește împreuna cu partenerul tău o experiență de neuitat! Lovense Internet Enabled Sex Toys