Pages

Subscribe:

Pagini

categ

Leapşa I

Diana mi-a dat acordul să iau şi eu această leapşă de pe blogul său.
Deşi pare un joc, mi-a dat mult de gândit ... şi iată ce-a ieşit :
Dacă aş fi ... aş fi ...
o lună: August

o zi a săptămânii: Sâmbătă

o parte a zilei: noaptea

un animal marin: delfin

o direcţie: înainte

o virtute: curaj

o personalitate istorică: Coco Chanel

o planetă: Pământ

un lichid: miere de albine

o pasăre: colibri

o floare: floare de cactus

un tip de vreme: însorită

un instrument muzical: harpă

o întrebare: când?

un element: focul

un cântec: Lenny Kravitz - Again

un film:  5th element

un serial: Sailor Moon

o carte: Twilaight de Stephenie  Meyer

un personaj de ficţiune: Leeloo (personaj interpretat de Milla Jovovich)

un fel de mâncare: tort cu finetti, ananas şi banane

un oraş: Istanbul

un gust: ciocolată

o culoare: violet

un material: mătase

un cuvânt: hai!

o materie de şcoală: genetică

un personaj de desene animate: Sandy Bell

o formă: piramidă

un număr: 8

un mijloc de transport: motocicletă

o haină: lenjerie intimă din satin

un accesoriu vestimentar: pantofi cu toc cui

FIN

Eu am terminat și dau leapșa mai departe cui dorește. Be my guest!

2 opinii:

  1. Pai, leapsa o putea lua oricine, nu trebuia sa-mi ceri acordul odata ce am zis. :)
    Imi place faza cu Coco Chanel, desi nu crezi ca e cam masculina pentru tine?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place Coco Chanel, mai ales parfumul ;) şi ... am şi eu părţile mele masculine ... Sincer mi-ar fi plăcut Helen of Troy, deşi sunt două personalităţi total opuse.
    Sunt o tipă a extremelor:)

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi, deci existaţi!

Real SEX Over Internet

Bucura-te de fiorul de a-ți lasă iubitul sa preia controlul! Achiziționează acum VibraToy și trăiește împreuna cu partenerul tău o experiență de neuitat! Lovense Internet Enabled Sex Toys