Pages

Subscribe:

Pagini

categ

Leapşa (II)

De pe Blogul cu idei, mi-am permis să "rezolv" o leapşă, aşa cât mă mai odihnesc puţin după atâta muncă.
1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi al 4-lea paragraf:
"Între anii 1438 şi 1454, Guttemberg crează la Strasbourg şi apoi la Mainz, maşina de tipărit, invenţie care se răspândeşte destul de rapid în cea de-a doua jumătate a secolului al XV-lea. Aceasta permite copierea rapidă  a aceluaişi text şi oferă scrisului şansa unei difuzări pe care manuscrisul nu o avea. Presa periodică tipărită apare, cu toate acestea, abia peste un secol şi jumătate după invenţia tiparului. ea a fost precedată după o veritabilă înflorire a scrierilor informative, de diverse tipuri . "(Istoria Presei, Pierre Albert)

2. Fără să verificaţi, cât e ora:
14:20

3. Verificaţi:
14:34

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
blue-jeans şi camaşă

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Citeam un .doc de istorie a presei.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
trafic

7. Când aţi ieşit ultima oară şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Acum 4 săptâmâni am fost la Bacău şi am văzut filmul "How to train your dragon" la cinema 3D  - Recomand

8. Ce aţi visat ieri noapte?
Visam că învăţ să zbor.

9. Când aţi râs ultima dată?
În fiecare zi la "perlele" fratelui meu.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?
Var galben.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Adevărul despre apariţia lumii.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
"The Road"

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Pentru mine, nu există noţiunea de "neobişnuit".

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Se putea şi mai bine.

15. Spuneţi-ne ceva ce noi nu ştim încă.
Într-o viaţă anterioară am fost Helen of Troy.

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?
Probabil Elizabeth.

17. Şi dacă ar fi vorba de băiat?
Periferigerilerimini :D

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da

19. Ce-aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Bine că ai venit, biblioteca a fost actualizată de curând, ai timp o veşnicie s-o răsfoieşti! Dar mai întâi am nişte baloane de umlfat, Mă ajuţi?

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
Specia umană pe un roi de albine.

21. Vă place să dansaţi?
Cum să nu, una dintre puţinele plăceri care mi-au mai rămas
22. George Bush?
Ce-i cu el?
23. Ce-aţi văzut la televizor ultima dată?
Drama/haosul din Romania.

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui sa primească acest chestionar?
Da, ce, nu are cine să mă înjure? E post!
S-o i-a cine-o vrea din proprie iniţiativă.

Be my guest!

0 opinii:

Trimiteți un comentariu

Comentaţi, deci existaţi!

Real SEX Over Internet

Bucura-te de fiorul de a-ți lasă iubitul sa preia controlul! Achiziționează acum VibraToy și trăiește împreuna cu partenerul tău o experiență de neuitat! Lovense Internet Enabled Sex Toys